Frequently Asked Question

Automatische incasso mislukt
Last Updated about a month ago

Wanneer u betaalt via automatische incasso, dan wordt het openstaande bedrag automatisch van je rekening afgeschreven. Dit gebeurt ongeveer 7 dagen na de factuurdatum. Mocht het onverhoopt niet lukken om het bedrag automatisch van uw rekening af te schrijven, dan kan dit twee oorzaken hebben:

Onjuist rekeningnummer

Wij verzoeken u om het juiste rekeningnummer aan ons door te geven. Dit kunt u doen door contact op te nemen met onze supportdesk via een ticket of nieuw incasso machtigingsformulier.

U kunt je rekeningnummer ook zelf wijzigen via het online klantenportal Mijn Computim.

Saldo niet toereikend

Het is ook mogelijk dat je saldo niet toereikend is het op het moment dat wij het openstaande bedrag willen innen.

Wanneer een automatische incasso mislukt, ontvang u van ons een e-mail. In deze e-mail wordt het openstaande bedrag vermeld, alsmede de te nemen stappen. U kunt het openstaande bedrag overmaken op het rekeningnummer NL52 INGB 0006 8745 41 ten name van Computim, onder vermelding van het factuur- en debiteurnummer. Ook kunt u gebruik maken van de betaal link die in de e-mail is toegevoegd.

Loading ...